Åbent brev til min Lady

Nu bærer Ladyens slave sit kyskhedsbur på 5. døgn. Det er fysisk anstrengende, men på det mentale plan sætter det sandelig også sine spor i form af utidige drømme og fantasier. Og i nat var det rent galt – måske fordi De havde påbudt mig også at være forsynet med en buttplug.

Da Ladyen har krav på at kende effekten af den påtvungne kyskhed, skal jeg her kort referere en af nattens fantasier. Men det bliver netop kort, da jeg ellers frygter at optage for meget af Deres dyrebare tid. Af respekt for Deres finere følelser har jeg valgt den pæneste og mest dydige af mine ellers noget – lad mig kalde det æhhh, øhh – ”anløbne” fantasier:

Flere af drømmene forgår i fangecellen i Domicilet og således også denne. Jeg ligger på ryggen på gulvet udspændt som et stort X. Halsbånd og kyskhedsbur foruden håndleds- og fodmanchetter er alt, hvad jeg har på. Gitterdøren er låst med kæde og hængelås, men de massive, ydre fløjdøre står delvist åbne. Mon det er bevidst fra Ladyens side, at de står halvåbne? Er det mon meningen, at jeg skal kunne høre, hvad der foregår i Domicilets store rum? I hvert fald har jeg nu længe ligget og lyttet til, at Ladyen har underholdt sig med en anden slave. Lydene – og de billeder på min nethinde, der derved dannes – har gjort, at jeg nu fylder buret godt ud.

Pludselig står Ladyen og slaven, der viser sig at være min gode kollega Hans, på den anden side af den låste gitterdør. Ladyen er klædt i en lårkort nederdel i sort skind og en hvid skjorte. Et brunt korset fremhæver Hendes talje og sorte nylonstrømper og højhælede sorte sko med stålpigge fuldender påklædningen. Hans er nøgen.

Ladyen og Hans står og kikker ned på mig og jeg forsøger forgæves at krympe mig lidt sammen. Det må være den sidste rest blufærdighed, der er i mig, der udløser den reaktion. Jeg finder det ydmygende sådan at ligge nøgen og strittende, åben for deres blikke. Alligevel nyder jeg samtidig at ligge frit udstillet, hvilket får det til at svulme endnu mere inde i kyskhedsburet.

Ladyen spørger Hans, om han mener Lydig skal slippes ud af sin tvungne kyskhed.

”Nej,” svarer Hans, “Lydig bør holdes kysk på ubestemt tid.”

“Lige mine ord,” siger Ladyen smilende til Hans. “Egentlig burde han bare altid bære sit kyskhedsbur! Han bliver så lydig og hengiven af det.”

Ladyen tager en cigaret i munden, giver lighteren til Hans, der galant tænder. Ladyen ved, at jeg nyder synet, så Hun fastholder mit blik, mens Hun suger dybt på cigaretten og derpå puster røgen i min retning. Ladyen og Hans står tavse og nyder synet af min hjælpeløshed. Så rækker Ladyen en arm gennem tremmedøren og slår aske af sin cigaret. Asken rammer mit ene ben. Ladyen smiler.

“Nå,” udbryder Ladyen. “Så interessant er min fange jo heller ikke.” Og henvendt til Hans fortsætter Hun: “Vi kan jo fortsætte med at se Lydig på web-cam fra Privaten. Nu skal vi ind og drøfte fremtiden for Hans. Og hygge os med lidt god mad.”

Og så vender de sig uden videre og går. Jeg er igen overladt til mig selv og mit alt for lille kyskhedsbur.

Skriv et svar

